Przepraszamy za możliwe utrudnienia w działaniu sklepu. Trwają prace serwisowe.

SZYBKIE ODPOWIEDZI:

Czy mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Tylko klienci zarejestrowani w sklepie mają stały dostęp online do historii swoich zamówień, w tym ich aktualnego statusu realizacji zamówienia.

Klientów, którzy złożyli zamówienie bez rejestracji (zakupy bez logowania) zapraszamy do kontaktu mailowego lub telefonicznego w celu sprawdzenia aktualnego statusu realizacji zamówienia.

Kiedy otrzymam moje zamówienie?

Zamówienia są realizowane w ciągu 24 godzin, liczonych w dni robocze, od zarejestrowania wpłaty lub złożenia zamówienia w przypadku zamówienia z płatnością za pobraniem.

Termin dostawy jest uzależniony od wybranego przy zamówieniu sposobu dostawy.

Zobacz sposoby dostawy i terminy ich realizacji >>

Jeśli złożę dwa osobne zamówienia, to czy mogę je połączyć w jedną przesyłkę?

Istnieje ograniczona możliwość łączenia zamówień pod warunkiem, że zostały złożone w ramach tego samego konta klienta (z użyciem tych samych danych osobowych).

Ostatecznie możliwość zależy od terminu, w jakim oba zamówienia zostały złożone. Najlepiej w takiej sytuacji kontaktować się z nami telefonicznie, by sprawdzić, czy takie połączenie jest jeszcze możliwe (czy wcześniejsze zamówienie nie zostało już zrealizowane).

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Istnieje możliwość odbioru zamówienia w jednym z punktów odbioru – naszych partnerskich salonów kosmetycznych, które oferują profesjonalne zabiegi kosmetyczne z użyciem produktów Dr. Grandel.

Czy mogę zamówić dostawę za granicę?

Nie, w naszym sklepie oraz hurtowni istnieje możliwość dostarczenia produktów Dr. Grandel jedynie na terenie Polski. Mamy jednak bardzo dobrą wiadomość – produkty Dr. Grandel są dostępne na terenie całej Europy za pośrednictwem lokalnych biur handlowych. Zapraszamy do kontaktu wszystkich zainteresowanych zakupem z dostawą za granicę, pomożemy Państwu trafić do odpowiedniego oddziału i złożyć zamówienie.

Czy mogę zwrócić kupiony produkt?

Oczywiście każdy klient, zgodnie z aktualnymi przepisami prawa, może odstąpić od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.

Prosimy jednak pamiętać, że ze względów higienicznych kosmetyki odpieczętowane przez klienta (otwarte poprzez zerwanie pieczęci w sposób dający dostęp powietrza do kosmetyku) przestają podlegać temu prawu.

Zobacz szczegółową procedurę odstąpienia od umowy >>

Co mam zrobić, gdy dotarł do mnie uszkodzony towar?

W takich sytuacjach prosimy o przesłanie do nas protokołu reklamacji oraz odesłanie produktu.

Zobacz szczegółową procedurę reklamacyjną >>

KONTAKT TELEFONICZNY:

22 303 9999
60 303 9999
od poniedziałku do piątku od 09:00 do 17:00

KONTAKT ADRES E-MAIL:

info@grandel.pl

SZYBKIE ODPOWIEDZI:

Czy Dr. Grandel oferuje również kosmetyki do profesjonalnego użytku?

Tak, Dr. Grandel oferuje pełne linie kosmetyków profesjonalnych przeznaczonych do użytku w gabinetach kosmetycznych.

Czy mogę wprowadzić zabiegi Dr. Grandel do oferty mojego gabinetu kosmetycznego?

Tak, zapraszamy do współpracy gabinety kosmetyczne z całej Polski. Oferujemy specjalne pakiety startowe, przygotowane z myślą o nowo otwieranych salonach jak i salonach już pracujących, które chcą dokonać zmiany marki i poszukują dobrych zabiegów i kosmetyków gwarantujących zadowolenie ich klientów.

Dla zapewnienia dobrego startu z marką Grandel oferujemy:

> Szkolenia prezentujące produkty i zabiegi.
> Przewodniki COSMOTIV z procedurami zabiegowymi.
> Próbki i testery kosmetyków pielęgnacyjnych dla ułatwienia sprzedaży.
> Piękne dispay’e prezentujące kosmetyki do pielęgnacji domowej.
> Promocję najlepszych partnerów na stronach internetowych marki.
> Wspólne akcje promocyjne.

Więcej informacji telefonicznie i mailowo. Skontaktuj się z nami!

Kto i gdzie może kupić kosmetyki Dr. Grandel w cenach hurtowych?

Jedynym i wyłącznym dystrybutorem kosmetyków Dr. Grandel w Polsce jest Sabell s.c. z siedzibą w Warszawie.

Ważną informacją jest, iż sprzedaż hurtowa kosmetyków Dr. Grandel jest prowadzona jedynie dla gabinetów kosmetycznych, które weszły w program partnerski Dr. Grandel.

Czy do mojego bloga/artykułu/strony internetowej mogę użyć zdjęć i tekstów pobranych ze strony lub sklepu Dr. Grandel?

Nie, wszystkie treści publikowane na stronie wizerunkowej oraz sklepie DR. Grandel są objęte zakazem dalszego rozpowszechniania. Jednocześnie jesteśmy otwarci na wszelką współpracę medialną i z przyjemnością udostępnimy zainteresowanym materiały do publikacji.

Partnerów marki Dr. Grandel również prosimy o kontakt w sprawie udostępnienia wszelkich materiałów wizerunkowych i promocyjnych.

Zapraszamy do kontaktu!

Jakie są korzyści z wejścia w program partnerski Dr. Grandel?

Największy zysk każdego naszego partnera to zadowolenie jego klientów, które jest gwarantowane przy pracy na produktach marki Dr. Grandel.

Jako przedstawiciele międzynarodowego lidera branży kosmetycznej, współpracującego z gabinetami kosmetycznymi w 44 krajach na całym świecie, posiadamy dostęp do wiedzy i doświadczeń, którymi chętnie dzielimy się z naszymi partnerami. Wspieramy ich rozwój poprzez stałe i sezonowe akcje marketingowe i szkoleniowe.

Dr. Grandel to marka stale się rozwijająca – poszerzamy ofertę, ulepszamy receptury i wchodzimy na nowe rynki, zdobywając coraz szersze rzesze lojalnych klientów. Pracując na kosmetykach Dr. Grandel nasi partnerzy zyskują gwarancję jakości i skuteczności.

Czy nie będąc partnerem Dr. Grandel mogę zapisać się na szkolenie produktowe?

Tak, jak najbardziej polecamy wszystkim zainteresowanym współpracą, by rozpoczęli swą przygodę z marką Dr. Grandel właśnie od szkolenia! Dzięki temu każdy uczestnik pozna dobrze ofertę produktową oraz będzie miał szanse na znalezienie odpowiedzi na wszystkie nurtujące go pytania.

Czy nie będąc partnerem Dr. Grandel mogę kupić produkty dla profesjonalistów?

Nie, oferta dla profesjonalistów jest dostępna tylko dla partnerów.

KONTAKT TELEFONICZNY:

22 303 9999
60 303 9999
od poniedziałku do piątku od 09:00 do 17:00

KONTAKT ADRES E-MAIL:

info@grandel.pl

KONTAKT DO EKSPERTA:

szkolenia@grandel.pl 693 999 459

SZYBKIE ODPOWIEDZI:

Od kiedy istnieje marka Dr. Grandel?

Marka Dr. Grandel istnieje na rynku niemieckim od 1947 roku. Założona rzez Dr. Feliksa Grandela, obecnie zarządzana przez jego syna, Michaela Grandela. Mimo spektakularnego rozwoju, pozostał firmą rodzinną.

Produkty DR. GRANDEL zdobywają świat – są dystrybuowane na terenie ponad 40 krajów Europy, Ameryki Północnej i Azji.

W Polsce kosmetyki Dr. Grandel były dostępne krótko w latach 90-tych i wóciły na rynek w  2010 roku.

Od kiedy istnieje marka Arabesque Make-up Collection?

Sama marka narodziła się w rodzinie marek Dr. Grandel w 2002 roku, jednak produkty do makijażu były produkowane już we wcześniejszych latach.

Gdzie produkowane są kosmetyki Dr. Grandel?

Firma posiada nowoczesne zaplecze produkcyjne w miejscowości Augsburg w Niemczech.  Produkowane są tam nie tylko pełnowartościowe produkty własne, ale również wiele z głównych składników aktywnych w nich zawartych.

Produkcja odbywa się w zgodzie z rygorystycznymi zasadami bezpieczeństwa, kontroli jakości i higieny pracy, porównywalnymi jedynie do tych, które regulują produkcję farmaceutyków. Dzięki temu między innymi możliwe było ograniczenie użycia środków konserwujących w składzie kosmetyków do minimum.

Czy kosmetyki Dr. Grandel były kiedykolwiek wyróżnione w konkursach i plebiscytach?

Oferta Dr. Grandel kosmetik była wielokrotnie nagradzana w ramach wielu plebiscytów oraz konkursów. Sama marka Dr. Grandel zdobyła kosmetycznego „Oskara” w 2012 roku jako „MOST ATTRACTIVE BRAND OF PROFESSIONAL COSMETICS 2012” w Niemczech.

Więcej informacji o nagrodach i wyróżnieniach >>

Czy do mojego bloga/artykułu mogę użyć zdjęć i tekstów pobranych ze strony lub sklepu Dr. Grandel?

Nie, wszystkie treści publikowane na stronie wizerunkowej oraz sklepie DR. Grandel są objęte zakazem dalszego rozpowszechniania. Jednocześnie jesteśmy otwarci na wszelką współpracę medialną i z przyjemnością udostępnimy zainteresowanym materiały do publikacji.

Zapraszamy do kontaktu!

Czy Dr. Grandel nawiązuje współpracę z mediami? W jakim zakresie?

Jesteśmy otwarci na współpracę w zakresie publikacji na tematy związane z branżą kosmetyczną. Z przyjemnością dzielimy się informacjami o naszej marce, produktach, a także naszą wiedzą i doświadczeniem.

W przypadku większych projektów promocyjnych i edukacyjnych, wliczając w to różnego rodzaju prelekcje w ramach seminariów i konferencji także zapraszamy do kontaktu!

KONTAKT TELEFONICZNY DLA PRASY I MEDIÓW

605 100 404

ADRES E-MAIL DLA PRASY I MEDIÓW

info@grandel.pl

FORMULARZ KONTAKTOWY:

 

Wszelkie pytania dotyczące produktów i zamówień

Pytania odnośnie problemów technicznych ze sklepem

Podmiot odpowiedzialny w Polsce:

Sabell S.C.
ul. Krańcowa 41
02-493 Warszawa

tel. 22 303 9999
kom. 60 303 9999
e-mail: info@grandel.pl

Biuro czynne:

od poniedziałku do piątku
w godzinach 09:00 - 17:00